Lai atgrieztu vai mainītu preces, aizpildiet
pirkuma atgriešanas/apmaiņas formu.
Preces atgriešanas izdevumus uzņemās pircējs.
Jūs varat apmainīt preci pret jebkuru citu 1 mēneša laikā pēc tās iegādes.
Jūs varat atgriezt savu pirkumu 14 dienu laikā pēc tā iegādes internetveikalā.
Aizpildiet anketu par preces atgriešanu/apmaiņu.
SVARĪGI: Prece pirms atgriešanas nedrīkst būt nēsāta, sabojāta vai citā veidā bojāta. Precei jābūt ar visām oriģinālajām etiķetēm un iepakojumam. Tāpēc iesakām uzmanīgi atvērt preces iepakojumu. Atgriešana pieņemama, tikai aizpildot atgriešanas veidlapu un pareizi sagatavojot sūtījumu.
Šie atgriešanas noteikumi derīgi tikai iegādājoties preci internetveikalā.
- Lūdzam papildus iepakot sūtījumu, lai sūtīšanas laikā netiktu bojāta prece un oriģinālais iepakojums.
- Aicinām uzreiz noformēt jaunu pasūtījumu mūsu veikalā, komentāros uzrakstot, ka vēlaties apmainīt preci, kā arī norādot sākotnēja pasūtījuma numuru. Pasūtīto preci uzreiz rezervēsim Jums un nosūtīsim uz Jūsu norādīto adresi 1-2 darba dienu laikā no brīža, kad būsim saņēmuši atgriezto preci.
- Ja maināmo preci sūtīsiet mums - sūtīšanas pakalpojumus būs jāsedz Jums atbilstoši Jūsu izvēlētā pakalpojuma sniedzēja cenrādim (Latvijā un citās valstīs).
Kā nosūtīt preci, kuru vēlaties atgriezt vai apmainīt?
Ja sūtīsiet ar
Omniva:
SIA Kristinboots
Latvija
Daugavpils T/C Ditton pakomāts
Daugavpils
Cietokšņa iela 60.
Telefona numurs – 20009229.
- Ja pirkumu apmaksājāt klātienē noliktavā, arī atmaksu veiksim uz vietas: skaidrā naudā vai uz Jūsu maksājuma karti.
- Ja veicāt apmaksu attālināti, naudu par atgriezto preci atmaksāsim uz to pašu bankas kontu, PayPal vai karti, no kuras apmaksājāt pirkumu. Par klātienē apmaksātām precēm naudu atmaksājam uzreiz, Jūsu klātbūtnē (ja atmaksa notiks uz Jūsu maksājuma karti, operācijas izpildes termiņš atkarīgs no bankas, parasti tas aizņem ne vairāk kā 1-2 dienas). Par attālināti apmaksātiem pirkumiem naudu pārskaitām 5 darba dienu laikā, no brīža, kad atgrieztā pprece tiks saņemta.
- Ja Jūs pamanījāt ražošanas brāķi, uzrakstiet uz elektronisko pastu info.kristinboots@gmail.com . E-pastam pievienojiet brāķētās preces fotogrāfijas un pirkuma apmaksas veidu .
- Katru gadījumu mēs izskatām individuāli un vienojamies ar pircēju par labāko risinājumu.
- Saskaņā ar 1999. gada 18. marta likuma „Patērētāju tiesību aizsardzības likums” 27. pantu patērētājs ir tiesīgs izvirzīt pretenzijas par preces neatbilstību līguma noteikumiem 2 gadu laikā no preces iegādes dienas.Pretenzijas pieteikuma termiņš precei ir 2 gadi: ja šajā laikaposmā pircējs konstatēs, ka apaviem ir bijusi kāda ražotāja pieļauta nepilnība, mēs izskatīsim iespēju to novērst.Vairāk par Paterētāju tiesībām lasiet- https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretajiem Ar pilnu Patērētaju tiesību aizsardzības likuma tekstu var iepazīties – likumi.lv .